triangle

ОБЯВЛЕНИЕ за свободна позиция за длъжност „Главен/Старши сътрудник по управление на европейски проекти и програми с профил „Верификация и докладване“

ОБЯВЛЕНИЕ

за свободна позиция за длъжност

„Главен/Старши сътрудник по управление на европейски проекти и програми с профил „Верификация и докладване“ – 1 извънщатна бройка.

 

  1.  1. Минимални и допълнителни изисквания за заемане на длъжността:

 

  • Висше образование - Образователно и квалификационно ниво 7/6, образователно-квалификационна степен - "магистър"/“бакалавър“;
  • Предпочитана област на висше образование, която се счита за предимство при равни други условия: специалност от професионално направление от области на висше образование „Технически науки“, „Социални, стопански и правни науки“, „Природни науки“.

 

Професионален опит: не по-малък от 3 години за главен сътрудник и не по-малък от 2 години за старши сътрудник в областта на планиране, и/или управление на проекти и програми, и/или финансово управление и отчитане на публични средства, и/или управление на административни звена, в следните направления:

  • знания в сферата на управлението на програми, проекти и схеми за предоставянето на безвъзмездна финансова помощ;
  • познаване на методите и правната рамка при изготвянето на финансово-счетоводни документи и договори за БФП;
  • познаване на процесите в администравните структури на хоризонтално и вертикално ниво.

 

Необходими компетентности:

- Аналитична компетентност - събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;

- Ориентация към резултати - ясно определяне на отговорностите и поставяне на реалистични срокове за изпълнение на поставените задачи; Организиране на работата според сроковете, ресурсите и изискванията за качество; предлагане на ефективни решения;

- Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;

- Работа в екип – ефективно участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;

- Професионална компетентност – познаване и правилно прилагане на законодателството в областта в която работи.

 

  1.  2. Основни дейности по длъжностна характеристика:

 

Отговаря за извършване на дейностите по верификация на разходите по инвестиция C11.I6 Развитие на културния и творческия сектори“ от Плана за възстановяване и устойчивост на Република България (ПВУ), съгласно българското и европейско законодателства.

 

Отговаря за подготовката и представянето в срок на необходимите финансови документи /Обобщен Финансово технически отчет и др./;

 

Отговаря за усвояване на финансовия ресурс по инвестиция С11.I6 „Развитие на културния и творческия сектори“ по линия на Националния план за възстановяване и устойчивост на Република България;

 

Отговаря за проверката на счетоводните документи, междинните и окончателни финансово- технически  отчети на крайните получатели по договори за финансиране, финансирани по

инвестиция С11.I6 „Развитие на културния и творческия сектори“ по линия на Националния план за възстановяване и устойчивост на Република България (НПВУ).

 

Изготвя уведомление до крайния получател за установените нередовности, непълноти или несъответствия на база представени разходни документи;

 

Следи за постигане на индикаторите на ниво проект и на ниво мярка/инвестиция;

 

Изготвя справки, доклади и отчети в Информационната система на Механизма за възстановяване и устойчивост;

 

Докладва за административни пропуски и нарушения, които създават предпоставки за корупция, измами, конфликт на интереси и нередности;

 

Работи с автоматизираната деловодно-информационна система на НФК, като спазва сроковете за изпълнението на възложените му задачи;

 

Участва в разработване на документи (процедури, нормативни  актове свързани с проблемите на техническото изпълнение  на проекти и др. по ПВУ); участва в разработване и предлагане на експертни оценки и становища, свързани с техническото изпълнение на програми и проекти, финансирани по ПВУ.

 

Изпълнява всички нареждания и допълнително възникнали задачи от прекия ръководител в рамките на основната дейност и цели на длъжността.

 

 

  1. 3. Допълнителна информация:

 

С одобрения кандидат се сключва трудов договор по реда на чл. 68 от КТ – за срока на изпълнение на инвестиция С11.I6 „Развитие на културния и творческия сектори“, по които НФК е структура за наблюдение и докладване, но не по-късно от 31.05.2026 г.

Възнаграждението на лицето се финансира изцяло от бюджета на оперативните споразумения по НПВУ.      

4. Месторабота на длъжността:

 

Работата ще се извършва присъствено на адрес: ул. Лъчезар Станчев 7, София 1756 или от разстояние при условията на чл. 107з от Кодекса на труда (КТ).

 

  1. 5. Необходими документи за кандидатстване:
  2. - Заявление за кандидатстване, свободен текст;

- професионална автобиография;

- копия от документи, доказващи придобита образователно-квалификационна степен;

- копие  от  документи,  удостоверяващи  продължителността  на  професионалния  опит: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина, както и други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит (длъжностна характеристика, граждански договор и др.);

- копие от други документи: за компютърни умения, владеене на чужд/и език/ци, допълнителна квалификация и/или правоспособност по преценка на кандидата;

  • - уведомление за пречките за назначаване на лице в държавната администрация по трудово правоотношение, определени в чл. 107а от Кодекса на труда по образец.

 

Необходимите документи се подават лично или чрез пълномощник в Национален фонд „Култура“ или на електронен адрес: office@ncf.bg, като заявлението и декларацията трябва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

 

Документите може да се подават и чрез лицензиран пощенски оператор, в този случай ще е валидна датата на получаване, в указаните в обявлението срок и място.

С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи.

Заявления за кандидатстване, подадени след изтичане на поставения в настоящото обявление краен срок, не се регистрират.

Заявления, подадени по електронен път, но неподписани с електронен подпис, не се регистрират.

 

  1. 6. Място и срок за подаване на документи:

 

гр. София, р-н Изгрев, адрес: гр. София -1756, ул. "Лъчезар Станчев" № 7, ет. 3;

Телефон за контакт: 02 967 68 15;

Административно звено: дирекция „Финансови и административни дейности“,                                

Лице за контакт: Наталия Костадинова, експерт УЧР, от 10.30 часа до 13.00 часа и от 14.00 часа до 17.00 часа.

 

 Документите се представят в 14 - дневен (четиринадесетдневен) срок от публикуване на обявата на сайта на Национален фонд „Култура“ и в портала за търсене на работа JOBS.bg.

                      Ден на публикуване на обявата: 09.06.2025 г.

                      Краен срок за подаване на документи: 23.06.2025 г.

Общодостъпно място, на което ще се публикуват съобщения във връзка с обявената позиция:  официалната интернет страница на Национален фонд „Култура“, раздел „Новини“.

 

                       

Информация за обработване на лични данни

за целите на провеждане на процедура по подбор за заемане на длъжност в съвместните  структури за подпомагане на изпълнението и за определяне на системата за осъществяване на първо ниво на контрол по програмите за териториално сътрудничество на ЕС, в които Република България участва за периода 2021-2027 съгласно чл. 13 от Общия регламент относно защитата на данните

(Регламент (ЕС) 2016/679)

 

предоставените лични данни на администратора на лични данни - НФК са необходими за провеждане на процедура по подбор съгласно Кодекса на труда и утвърдена от изпълнителния директор на НФК „Методика за назначаване на служители и за оценка на изпълнението на длъжностите в Звеното за изпълнение на Националния план за възстановяване и устойчивост на Република България в НФК“;

срокът за съхранение на предоставените лични данни – 3 години на електронни носители и на хартия;  

участниците в процедурата имат право да изискват от администратора заличаване и коригиране на личните ми данни, обработването на които не отговаря на изискванията на ЗЗЛД, които права могат да упражнят чрез отправяне на писмено изявление до администратора, включително изпратено по електронен път, както и чрез формата за контакт на сайта на НФК;

участниците в процедурата имат право на подаване на жалба до надзорен орган – Комисията за защита на личните данни;

при непредоставяне на горепосочените лични данни, не могат да бъдат изпълнени посочените законови изисквания за участие в процедурата;

администраторът не извършва други действия на обработка, по отношение на лични данни, освен за целите на процедурата по подбор.  

 

 .

 

Oще